بانوی یزدی به شکرانه شفای فرزندش ، مبلغ ۲۸ میلیون تومان هزینه فروش النگوی خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ بانوی یزدی با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۸ میلیون تومان هزینه فروش النگوی خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد و قطعه فرش متبرک از حرم امام رضا (ع) به وی اهدا گردید.

این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه چنین گفت : فرزندم به بیماری سرطان مبتلا و روزهای بسیار سختی را تحمل میکرد در همان ایام نذر نمودم که در صورت بهبود فرزندم مبلغی را به کار خیری اختصاص دهم .

این مادر در ادامه گفت : بعد از گذشت مدت زمان ۱ سال و انجام عمل های جراحی با مشاهده نتایج آزمایشات متوجه اتفاقی بسیار نادر گردیدیم که به گفته کلیه پزشکان معجزه اتفاق افتاده و فرزند من شفا گرفته و به طور کامل بهبود یافته بود.

این بانوی یزدی در پایان گفت با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز تصمیم گرفته تا النگوهای خود را فروخته و این مبلغ را به آزادی یک محکوم مالی جرائم غیر عمد اختصاص داده تا وی نیز نوروز را در کنار خانواده خود سپری کند.

گفتنی است چندی پیش هنرمندان یزدی با حضوردر برنامه تلویزیونی کدوم به هدایای خود که قطعه فرش های حرم امام رضا (ع) بود را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به فروش گذاشته بودند .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 2 =