جمعی از هنرمندان یزدی با حضور در برنامه تلویزیونی (کدمبه) قطعه فرشهای متبرک حرم رضوی را که به عنوان هدیه به آنها اعطا گردیده بود جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به فروش گذاشتند .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ مهدی صفوی زاده ، مهدی قانع ، صادق خواجه ای و صالح سلامت هنرمندان یزدی در برنامه تلویزیونی (کدمبه) ، مسابقه ی پر بیننده ای که به تهیه کنندگی و اجرای مجری توانمند استان محسن جواهریان و همکاری سازمان فرهنگی ، اجتماعی ،ورزشی شهرداری یزد همراه هست و هر جمعه از صدا و سیمای مرکز استان پخش میشود حضور یافته و در پایان این مسابقه به هر کدام از این هنرمندان قطعه فرش متبرکی از حرم امام رضا (ع) هدیه گردید .

این هنرمندان از طریق قاب تلویزیون به همه بینندگان این برنامه اعلام نمودندکه این هدایا را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به فروش خواهند گذاشت تا قبل از نوروز زمینه آزادی چند محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان فراهم گردد .

نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند، می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک ، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه ، شماره کارتهای مجازی۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ و ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ و یا با شماره گیری کد دستوری# ۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

روابط عمومی ستاد دیه استان یزد  با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰  پاسخگوی سئوالات شما در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =