غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری با اهدا لوح تقدیر از مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در راستای نهادینه کردن فرهنگ گذشت در جامعه و آزاد سازی مددجویان نیازمند محکوم مالی جرائم غیر عمد تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان از زحمات اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد راستای نهادینه کردن فرهنگ گذشت در جامعه و آزاد سازی مددجویان نیازمند محکوم مالی جرائم غیر عمد تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است :

برادر ارجمند جناب آقای اسلام افشون

مدیر محترم نمایندگی ستاد دیه استان یزد   

سپاس یگانه معبود هستی که بر ما منت نهاد تا شاهد انسانهایی از جنس مردم باشیم که در راه خدمت به خلق خدا و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استوار و با نشاط گام برمی دارند.

از اینکه با بهری گیری از فیض لایتناهی الهی در جهت نهادینه کردن فرهنگ گذشت در جامعه و آزاد سازی مددجویان نیازمند محکوم مالی جرایم غیر عمد از زندانهای استان اهتمام ورزیده اید تقدیر و تشکر نموده و به شکرانه این توفیق الهی و به پاس این عمل صالح و پسندیده این لوح تقدیم محضر شما  می گردد.

امید است با توکل به خداوند متعال و با تکیه بر اشاعه و توسعه ی این کار خداپسندانه ، توفیق رفیق راه تکامل معنوی و معرفتی شما گردد و این الگوی بایسته در سطح جامعه تعمیم و گسترش یابد. بهورزی شما را در ظل توجهات صاحب الزمان (عج) و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب از خداوند منان خواستاریم.

دهشیری رئیس کل دادگستری و رئیس هیات امناء ستاد دیه استان یزد

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 7 =