نیکوکاران و خیرین موسسه خیریه لبخند بهار در روزجهانی لبخند با اهدای مبلغ ۳۰ میلیون تومان، آزادی را به یک مددجو محکوم مالی اهدا نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ مریم خلوت مدیر عامل موسسه خیریه لبخند بهار با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد ، مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود .

خلوت در خصوص این اقدام خداپسندانه چنین گفت : یکی از نیکوکاران این مجموعه که هر سال در اربعین حسینی به یاد پدر و پدربزرگ خویش مراسم روضه خوانی برگزار مینمودند در سال جاری تصمیم گرفته تا با توجه به شرایط کرونایی اجتماع مبلغی را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده و با این اقدام لبخندی را به یک خانواده اهدا نمایند .

مدیر عامل این موسسه خیریه با تاکید بر شعار این موسسه تحت عنوان ” یک لبخند چقدر می ارزد ؟ ”  گفت : هدف این مجموعه شاد نمودن خانواده ها و کسانی است که بر هر نحوی دچار مشکلات شده اند و در این نوبت نیز با همت یکی از نیکوکاران این موسسه مبلغ ۳۰ میلیون تومان که هزینه روضه پدر و پدربزرگ مرحومش بود با هدف شادی روح این دو مرحوم به ستاد دیه استان اهدا و زمینه آزادی این مددجو را از زندان فراهم گردید .

گفتنی است  که موئسسه خیریه لبخند بهار از سال ۱۳۹۶ تآسیس و شروع به فعالیت نموده و در زمینه های خیریه فعالیت مینماید و تاکنون در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بسیاری با ستاد دیه استان یزد مشارکت نموده است .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =