ایمان جعفری قاضی دادگستری استان یزد پاداش دریافتی از سوی رئیس کل دادگستری را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ زن و شوهر جوانی که با یک دستگاه ماشین خارجی ، اقدام به ورود مقدار ۲۴۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک از یکی از استان های جنوبی کشور به استان یزد را داشتند دستگیر شدند.

ایمان جعفری قاضی جوان یزدی مسئول رسیدگی به این پرونده در استان گردید تا پس از برسی های لازم حکم خود را در خصوص این پرونده صادر نماید.

در حین رسیدگی به این پرونده شخصی با مراجعه به دفتر این قاضی جوان مقدار زیادی سکه طلا را که در جعبه ای زیبا جای داده شده بود را به این قاضی داده و درخواست صدور حکم به نفع متهمین پرونده و همینطور آزادی ماشین توقیف شده را داشت .

به محض این پیشنهاد ، قاضی جوان پرونده سکه را تحویل گرفته و با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری استان این موضوع را با وی در میان گزاشته ، تمام سکه ها را صورت جلسه نموده و حکم قانونی را نیز در خصوص این پرونده صادر نمود .

مسئولین قضایی استان و در راس آن رئیس کل دادگستری با مشاهده صداقت ، ایمان و وظیفه شناسی این قاضی جوان تصمیم به تقدیر از وی گرفته و مبلغی را در قالب یک کارت هدیه به انضمام یک لوح تقدیر به وی اهدا  نمودند .

این پایان داستان زیبای این قاضی جوان نبوده و در ادامه وی مبلغی را که به عنوان هدیه به وی اعطاء گردیده بود را نیز به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =