موئسسه خیریه لبخند بهار مبلغ ۲۰۰میلیون ریال به ستاد دیه استان یزد اهدا و زمینه آزادی یک محکوم مالی را به صورت مشارکتی فراهم آورد .

 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ مدیر عامل این موئسسه با حضور در ستاد دیه استان یزد و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی یک محکوم مالی را از زندان فراهم نمود.

مریم خلوت مدیر عامل موئسسه خیریه لبخند بهار با تاکید بر شعار این موئسسه تحت عنوان ” یک لبخند چقدر می ارزد ؟ ”  گفت : هدف این مجموعه شاد نمودن خانواده ها و کسانی است که بر هر نحوی دچار مشکلات شده اند و در این نوبت نیز با همت خیرین و نیکوکاران این موسسه توانستیم مابقی بدهی یک مادر را که مبلغ ۲۰ میلیون تومان بود را فراهم نموده و زمینه آزادی این مددجو را از زندان فراهم آوریم .

گفتنی است  که موئسسه خیریه لبخند بهار از سال ۱۳۹۶ تآسیس و شروع به فعالیت نموده و در زمینه های خیریه فعالیت مینماید و تاکنون در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بسیاری مشارکت نموده اند که برای نمونه میتوان به خیری اشاره نمود که چند روز پیش از سوی این موسسه به ستاد دیه استان آمده و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به این ستاد اهدا نمود .  

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =