هیئت عزادارن حسینی فدائیان ابوالفضل ” باغ گندم ” یزد با اهدای مبلغ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به پویش هر هیئت آزادی یک زندانی پیوست.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ در سومین روز از ماه محرم الحرام هیئت عزادارن حسینی ” باغ گندم ” یزدطی آیینی با حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اهدای مبلغ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به پویش هر هیئت آزادی یک زندانی پیوست .

در این آیین که در حسینیه باغ گندم یزد برگزا ر گردید دره زرشکی پیر غلام و سردسته این هیئت هدف از این اقدام خداپسندانه را ادامه آزادی طلبانه ی امام حسین (ع) بیان نمود و گفت : در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم عزاداری به شیوه ی سنتی هر ساله نبوده و به همین دلیل تصمیم بر این گرفته شد تا در کنار سوگواری خود برای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بخشی از هزینه های هیئت را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهیم .

گفتنی است طرح هر هیئت آزادی یک زندانی طرحی از سوی ستاد دیه استان است که با هدف ازادی زندانیان جرائم غیر عمد و با مشارکت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ،دبیرخانه یزد حسینیه ایران، اداره کل زندانهای استان و خانه صلح و اندیشه یزد برگزار میگردد.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =