کانون وکلای دادگستری استان یزد مبلغ ۶۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ کانون وکلاء استان یزد در راستای وصول تعهد خود در آیین گلریزان زورخانه ای به مناسبت هفته بسیج جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مبلغ ١٠ میلیون تومان و در برنامه تلویزونی  ماه مهربانی مبلغ ۵٠ میلیون تومان  را به ستاد دیه استان یزد اهدا نمود.

دکترمحمد حسین جعفری رئیس کانون وکلای استان هدف این کانون از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند قادر متعال و آرزوی خیر و برکت برای نهاد وکالت بعنوان مدافعان بی بدیل حقوق عمومی بیان نموده و گفت : این مبلغ را جهت آزادی زندانیان و بازگشت آنها به آغوش خانواده اهدا نموده زیرا بر این باوریم که نجات یک زندانی از بند میتواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: بر اساس لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری ، این کانون از سال ۱۳۹۵ در استان تاسیس و شروع به فعالیت نموده و هم اکنون دوره چهارم هیئت مدیره این کانون است.

وی در ادامه از جمله اهداف کانون وکلای استان یزد را به دادن پروانه وکالت به داوطلبان واجد الشرایط ، اداره امور مربوط به وکلای  دادگستری و نظارت بر اعمال وکلا ، رسیدگی به تخلفات و تعقیب انتظامی وکلا توسط دادسرا و دادگاه انتظامی کانون و فراهم اوردن وسایل پیشرفت علمی و عملی وکلا و معاضدت قضایی برشمرد .

رئیس کانون وکلای استان یزد در پایان گفت : این کانون اعتقاد دارد که باید اقدامات مدنی و فراصنفی  را در راستای اخذ گذشت و انجام صلح و سازش طرفین دعوی  انجام بدهد و باید تمامی وکلا فرهنگ گذشت و صلح را ترویج داده زیرا موجب کاهش هزینه ها و زمان در رسیدگی شده و در نهایت به آزادی محکومین جرائم غیر عمد منجر خواهد شد.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =