دانش آموزان دبستان دخترانه آزادمنش با برگزاری پویش “نذر آزادی” مبلغ ۱۵ میلیون تومان را جهت آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ دانش آموزان دبستان دخترانه آزادمنش یزد با برپایی بازراچه خیریه ای مبلغ ۱۵ میلیون تومان را در قالب پویش” نذر آزادی” به آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

عزت قانع مدیر این دبستان دخترانه در خصوص این اقدام خیرمندانه گفت: در راستای اجرای طرح بوم (برنامه ویژه مدرسه) که هدف اصلی آن آموزش مهارت های زندگی در کنار آموزش کتب درسی است تصمیم گرفته تا با هدف تقویت ارزشهای اخلاقی و انسانی در دانش آموزان پویشی با نام “نذر آزادی” ویژه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد  را راه اندازی کنیم.

وی در ادامه گفت: در راستای برگزاری این پویش دانش آموزان با استفاده از مهارت هایی همچون عروسک سازی ، خیاطی ، آشپزی ، شیرینی پزی و … که از ابتدای سال تحصیلی فرا گرفته بودند اقدام به برگزاری بازارچه خیریه نموده که کلیه عواید این بازارچه به مبلغ ۱۵ میلیون تومان به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا گردید.

گفتنی است کمک دانش آموزان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب بازارچه خیریه در استان یزد در حال تبدیل به یک فرهنگ حسنه است و هر ساله به تعداد مدارسی که به این پویش می پیوندند اضافه میشود.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =