جمعی از زائرین یزدی سرزمین وحی، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بخشی از هزینه ولیمه سفر حج خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت طی آیینی با حضور حجت الاسلام علی حبیبیان مسئول بعثه رهبری در حج و زیارت استان یزد، حجت الاسلام سید محمد موسوی روحانی کاروان ، سید علی رضا ضیاء کاشانی مدیر کاروان ، بهنام زارع حجت آبادی مسئول مددکاری ستاد مردمی دیه استان یزد و جمعی از زائرین کاروان ۳۴۱۷۹ یزد که قرار است در تاریخ ۵ خرداد ماه راهی سرزمین وحی شده و مناسک حج را به جا بیاورند مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که بخشی از هزینه ولیمه سفر این زائرین بود به امر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا گردید.

در این آیین حجت الاسلام علی حبیبیان ضمن تقدیر از این اقدام زیبا و خیرمندانه گفت: چه زیباست که افراد در کنار به جا آوردن اعمال واجب مانند حج اقدام به پرداختن به مستحباتی همچون کمک به همنوع مینمایند و قطعآ نتیجه این عمل خیر در زندگی آنها مشخص خواهد بود.

حجت الاسلام سید محمد موسوی نیز در این آیین کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را یکی از زیباترین اقدامات بیان نموده و گفت: گاهی خداوند میخواهد با دست بنده ای دست دیگر بنده ای را بگیرد و به آن کمک کند و این عمل خیر موجب خشنودی خداوند و شادی دل افراد میشود.

سید علی رضا ضیاء کاشانی مدیر کاروان۳۴۱۷۹ یزد نیز در این آیین افزود:  بسیار خوشحالیم که بسیاری از انسان های نوعدوست و نیک اندیش بخشی از هزینه ولیمه بازگشت سفر خود را صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نمودند که با این عمل ثواب بسیار بالایی را برای خود و خانواده خود نوشته اند و امیدواریم که این موضوع نیز همانند دیگر پویش های ماندگار به یک فرهنگ حسنه تبدیل گردد.

گفتنی است در ابتدای این آیین بهنام زارع حجت آبادی مسئول مددکاری ستاد مردمی دیه استان یزد در خصوص فعالیت های این ستاد مردمی توضیحاتی را به زائرین  ارائه نمود و در ادامه نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جهت آزادی چند زندانی جرائم غیر عمد به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا گردید.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 20 =