به منظور برنامه ریزی در راستای تولید و پخش برنامه های نوروز و ماه مبارک رمضان، نشستی فی ما بین مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد و مدیر کل صدا وسیما مرکز یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ به منظور هم اندیشی و برنامه ریزی جهت تولید و پخش برنامه های نوروز و ماه مبارک رمضان نشستی با حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد، معاون سیما صدا و سیما مرکز یزد و قائم مقام صداو سیمای مرکز یزد برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی صدا و سیمای مرکز یزد برگزار گردید، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رجب گفت: یکی از مهمترین یاوران ستاد دیه در راستای فرهنگ سازی و جذب کمک های خیرین صدا و سیما است.

عظیمی در ادامه با تاکید به نقش پر رنگ رسانه در فرهنگ سازی گفت: یکی از مهمترین رسالت های ستاد دیه استان تبلیغ در راستای جلوگیری از ورود افراد با محکومیت های مالی به زندان است که برای دست یافتن به این مهم نیازمند حمایت و همکاری صدا و سیما هستیم.

عظیمی با اشاره به آزادی ۱۳۸ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز میبایست برنامه ماه مهربانی با رویکردی شاد به موضوعاتی همچون جذب کمک خیرین و آگاه سازی مردم در زمینه های مالی از جمله چک و قوانین آن و ترویج فرهنگ گذشت بپردازد.

این مقام مسئول در پایان ضمن تاکید بر نقش صدا و سیما در راستای اطمینان سازی مردم به این ستاد مردمی گفت: خوشبختانه چند سالی است که مردم در لحظات افطار بیننده برنامه ماه مهربانی با محوریت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستند که قطعا این برنامه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی در زمینه کمک به زندانیان جرایم غیر عمد میشود و امیدواریم در سال آینده نیز با برنامه ریزی دقیق شاهد تولید و پخش هرچه بهتر این برنامه تلویزیونی باشیم.

در ادامه این نشست احسان کریمی میبدی، مدیر کل صدا و سیمای یزد گفت: یکی از وظایف اصلی رسانه، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است که این مهم با ساخت برنامه هایی با محوریت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مقدور میشود.

کریمی در ادامه از آمادگی صدا وسیمای مرکز یزد جهت تولید و پخش تیزر های فرهنگ سازی ، تبلیغات و انتشار اخبار به صورت زیر نویس و ساخت برنامه ماه مهربانی ویژه برنامه لحظات افطار در ماه مبارک رمضان خبر داد.

گفتنی است در ادامه این نشست در خصوص آیتم ها، مهمانان و موضوعات فرهنگ سازانه برنامه ماه مهربانی گفتگو گردید.

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یازده =