طی آیینی با حضور مدیر کل زندانها و نایب رئیس ستاد دیه و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد جشنواره خیریه نفس در قفس آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ این آیین که به میزبانی دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جواد الائمه (ع) برگزار گردید با حضور رضا مقبلی مدیر کل زندانها و نایب رئیس ستاد دیه استان، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، محمد کاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین و خیرین همراه بود .

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اشاره به آزادی تعداد ۱۳۷ زندانی از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: به همت نیکوکاران و خیرین و با کمک های خرد و کلان مردم دارالعباده این تعداد زندانی از زندان آزاد گردیدند که این خود گواه مهربانی و بخشنده بودن مردم این دیار است.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر ارزشمند بودن این جشنواره خیریه در راستای فرهنگ سازی جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت:یکی از مهمترین اهداف ستاد دیه استان پیشگیری و جلوگیری از ورود افراد به زندان و در کنار آن فرهنگ سازی جهت جذب کمک های خیرین و نیکوکاران جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است که این مهم با برگزاری این گونه جشنواره ها که به همت آینده سازان ایران اسلامی شکل میگیرد مقدور خواهد شد.

 عظیمی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مدیر و موئسس این مدرسه به دلیل برگزاری پنجمین دوره متوالی این بازارچه خیریه گفت: انشالله با تبلیغات مناسب شاهد برگزاری این گونه بازارچه ها و آیین های گلریزان توسط مدارس دیگر استان نیز باشیم.

محمد کاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در حاشیه افتتاح این جشنواره خیریه گفت: عمل خداپسندانه آزادی زندانیان نیازمند که چه به دلیل بروز جرایم غیرعمد و یا از روی عدم آگاهی و غفلت گرفتار شده اند، عملی ارزشمند است که به دستان شما رقم می خورد.

در ادامه بازارچه خیریه ای که به همت دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جواد الائمه برپا گردیده بود با حضور مسئولین آغاز به کار نموده و با اهدای لوح و قرآن نفیس از زحمات مدیر این مجموعه به دلیل برگزاری این جشنواره به مدت پنج سال متوالی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این جشنواره خیریه از تاریخ ۲۷ دی ماه الی ۵ بهمن ماه سال جاری ،صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل دبیرستان دخترانه دوره دوم جواد الائمه واقع در یزد – صفاییه – بلوار شهیدان اشرف – بلوار بوستان – جواد الائمه برگزار و کلیه عواید این جشنواره برای آزادسازی مددجویان جرائم غیر عمد اختصاص خواهد یافت .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =