با هدف آزاد سازی مددجویان جرائم غیر عمد پنجمین جشنواره خیریه نفس در قفس برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ به همت دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جوادالائمه(ع) و با همکاری ستاد دیه استان یزد پنجمین جشنواره خیریه”نفس در قفس” با هدف آزادسازی مددجویان جرائم غیر عمد برگزار خواهد شد.

این بازارچه برای پنجمین سال متوالی به همت دانش آموزان با راه اندازی غرفه هایی جهت فروش صنایع دستی،گل و گلدان، غذاهای سنتی،لوازم التحریر،بدلیجات و زیورآلات دست ساز و …..  با هدف تقویت حس همدلی و مهربانی برای آزادسازی مددجویان جرائم غیر عمد و به میزبانی دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جواد الائمه(ع) برگزار خواهد شد.

نادیه السادات حیدری مدیر دبیرستان دخترانه جوادالائمه(ع) از دیگر اهداف این جشنواره را تواندمند سازی و افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در یک محیط کسب و کار کوچک، جلب مشارکت، ایجاد روحیه کارآفرینی و پرورش ارزشهای والای انسانی در سرشت آینده سازان میهن اسلامی دانست.

حیدری در ادامه افزود : کلیه عواید این بازارچه به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص خواهد یافت و دانش آموزان در کنار این بازارچه اقدام به برگزاری گلریزان نیز خواهند نمود.

این جشنواره خیریه از تاریخ ۲۷دی الی ۵ بهمن ماه سال جاری در ساعات صبح ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل دبیرستان دخترانه دوره دوم جواد الائمه واقع در یزد – صفاییه – بلوار شهیدان اشرف – بلوار بوستان – جواد الائمه برگزار خواهد شد .

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =