مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با سفر پر برکت ریاست محترم رئیس جمهور به یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اعلام این خبر گفت: با تلاش ستاد دیه استان یزد و با برگزاری پویش مهربانی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان یزد ، با همت نیکوکاران دارالعباده تعداد ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد که ۳ نفر از این تعداد زَن هستند از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

عظیمی در ادامه تصریح کرد: بدهی این مددجویان مبلغ ۱ میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان بود که مبلغ ۵۹۴ میلیون تومان توسط کمیته صلح وسازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۶۶۳ میلیون تومان این تعداد زندانی از زندانهای استان آزاد شدند.

این مقام مسئول در پایان گفت: پویش مهربانی با شعار” زندان جای مادران نیست” از تاریخ ۱۵ دی ماه آغاز به کار نموده و در این مدت شاهد حضور بسیاری از نیکوکارانی بودیم که با کمک های کم و زیاد خود و در بسیاری از موارد هزینه های مراسماتی همچون ختم،سوم،هفتم،چهلم و سالگرد را به امرآزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده و موجب آزادی این تعداد زندانی از زندان شدند.

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + چهارده =