همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ستاد دیه استان یزد میزبان نیکوکاران بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا ( س) و روز مادر، ستاد دیه استان یزد میزبان چندین نیکوکار بود که هرکدام با نیتی مبالغ خود را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند .

کمک  ۳۵ میلیونی مادر یزدی

بانوی یزدی با همراهی فرزند خود با مراجعه به دفتر نمایندگی ستاد دیه استان یزد مبلغ ۳۵ میلیون تومان را جهت آزادی یک مادر در بند اهدا نمود.

این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: این مبلغ را جهت شادی روح همسرم و سلامتی فرزندان خود به امر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و به صورت ویژه به آزادی یک مادر در بند اختصاص دادم و امیدوارم تا با این مبلغ بتوانم یک مادر را در تا سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) از زندان آزاد نموده و این مادر به آغوش خانواده و فرزندان خود بازگردد.

کمک ۳۰ میلیونی هیئت عزاداری منشاد یزد

هیئت عزاداری منشاد یزد با همکاری قرارگاه شهید ابراهیم هادی میان کوه مبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمود.

سرپرست این هیئت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: با توجه به فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)  اقدام به برگزاری گلریرانی در جمع هیئت با همکاری قرارگاه شهید ابراهیم هادی میان کوه مبلغی را جمع آوری نموده و امیدواریم با ایت مبلغ در آزادی ۱ زندانی نقش کوچکی داشته باشیم.

آزادی محکوم مالی جرائم غیر عمد / هدیه روز زن به همسر

نیکوکار یزدی با حضور در دفتر نمایندگی ستاد دیه استان، مبلغ ۲۰ میلیون تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص و فیش پرداختی را به عنوان هدیه روز زن به همسر خود اهدا کرد.

این نیکوکار که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه چنین گفت : با مشورت با همسرم و با توجه به خواسته ی وی قرار شد هزینه ای را جهت آزادی یک محکوم مالی را پرداخت نموده و فیش پرداختی این عمل خیر را جهت هدیه روز زن به وی اهدا نمایم تا این هدیه تا همیشه در خاطر وی ثبت گردد.

کمک ۳۰ میلیونی بانوی یزدی

بانوی یزدی نیر مانند دیگر خیرین با حضور در دفتر نمایندگی ستاد دیه استان مبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت آزادی ۱ مادر در بند اهدا نمود.

این بانوی یزدی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در این خصوص گفت : با مشاهده تبلیغات پویش مهربانی از صدا و سیما تصمیم گرفته تا در آستانه روز مادر مبلغی را جهت شادی روح مادرم به این امر خیر اختصاص دهم.

گفتنی است بسیاری از نیکوکاران نیز طی تماس با قسمت روابط عمومی و مسئول جذب کمک های خیرین ستاد دیه استان یزد و دریافت شماره حساب ها و کارت های این نماندگی مبالغ مورد نظر خود را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد واریز میکنند.

انتهای پیام //   

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =