سه برادر یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۱۵ میلیون تومان را جهت آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ همزمان با پنجشنبه(۱ دی ماه) ۳ برادر یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد هر یک مبلغ ۵ میلیون تومان و در مجموع مبلغ ۱۵ میلیون تومان را جهت آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمودند و با این عمل خیر خود پنجشنبه های مهربانی ستاد دیه استان یزد را تداوم بخشیدند.

این سه برادر که تمایلی به فاش شدن نام و تصویر خود نداشتند هدف خود از این اقدام اقدام را خشنودی خداوند متعال، شادی روح درگذشتگان و افزایش برکت در کسب و کار خود بیان نموده و در این خصوص گفتند: با مشاهده تبلیغات مربوط به پویش “یلدای رهایی” از صدا و سیما و جهت تحقق شعار” فرزندان زندانیان جرائم غیر عمد را فراموش نکنیم” تصمیم گرفته تا در حد توان خود مبلغی را جهت آزادی یک زندانی و بازگشت وی به آغوش خانواده اهدا نماییم به امیر روزی که هیچ فرزندی به دلیل وقوع جرائ غیر عمد از پدر و مادر خود دور نباشد.

گفتنی است ماه گذشته نیز ۳ برادر دیگر یزدی با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =