زرگر یزدی با اختصاص سهم خمس خود به ستاد دیه زمینه آزادی ۲ نفر از زندانیان سادات بدهکار در جرایم غیرعمد را فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ زرگر یزدی با استجازه از مرجع تقلید خود با اختصاص مبلغ ۵۵ میلیون تومان در قالب پویش یلدای رهایی زمینه آزادی زندانیانی که را فراهم نمود که نه از روی نیات مجرمانه بلکه صرفا بر حسب ناتوانی مالی در تامین دیون مالی رهسپار زندان شده‌ بودند.

این نیکوکار یزدی که تمایلی به انتشار نام و تصویر خود نداشت هدف از این اقدام خیرخواهانه را خشنودی خداوند و افزایش برکت در کسب و کار بیان نمود و گفت: با پرس و جو در خصوص زمینه‌های اختصاص سهم سادات و آشنایی با عملکرد ستاد دیه و با مشاهده تبلیغات پویش یلدای رهایی از صدا و سیما به این نتیجه رسیدم تا مبلغی از خمس را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمایم تا با این اقدام آنها بر سر سفره یلدا در کنار خانواده خوب باشند.

سَهم سادات بخشی از مصرف شش گانه خمس است که بسیاری از خیرین در سال‌های اخیر با تایید مرجع تقلید خود آن را در راستای اقدامات عام‌المنفعه‌ای چون آزادی بدهکاران غیربزهکار اختصاص می‌دهند.

گفتنی است یلدای رهایی پویشی است که به همت ستاد دیه استان یزد و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برای سومین سال متوالی اجرا میگردد.

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + دو =