همزمان با آیین گشایش چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کاشی و سرامیک زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد یزدی فراهم گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ همزمان با آیین گشایش چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کاشی و سرامیک با حضور استاندار یزد، رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد، مدیر نمایندگی ستاد دیه، مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) زمینه آزادی چند زندانی جرائم غیر عمد از زندانهای استان یزد فراهم گردید.

مهران فاطمی استاندار یزد از این اقدام به عنوان یک اقدام مبارک و زیبا یاد کرده و مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان را نیز جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد محکوم مالی تعهد نمود.

در این آیین که به همت مجری برگزاری این نمایشگاه برگزار گردید مبلغی قریب به ۱۰۰ میلیون تومان نیز از سوی غرفه داران و کارخانه جات کاشی و سرامیک جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تعهد گردید.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کاشی و سرامیک (ماشین‌آلات و صنایع وابسته، مواد اولیه. فناوری‌های نوین در صنعت کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی) از تاریخ ۳ الی ۶ آذرماه در محل شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار و مردم میتوانند از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =