مساعدت ۱۵۰ میلیون ریالی بانوی نیکوکار یزدی منجر به آزادی ۱ زندانی یزدی جرایم غیرعمد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ همزمان با یکشنبه ۱۵ آبان ماه ، انسیه رکن الدینی خیر یزدی خارج از کشور طی تماس تلفنی با دفتر ستاد دیه استان یزد و اعلام تمایل جهت کمک به آزادی ۱ زندانی ، مبلغ ۱۵ میلیون تومان هزینه دومین مراسم سالگرد همسر خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد و با این اقدام در قالب پویش رضوان زمینه ساز آزادی یک محکوم مالی گردید.

این نیکوکار هدف از این اقدام خداپسندانه را شادی روح همسر خود بیان نموده و در این خصوص گفت: تصمیم گرفته تا برای دومین سال متوالی هزینه مراسم سالگرد همسرم مرحوم “علی رضا رمضانی” را  را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهم تا با این اقدام یک محکوم مالی از زندان آزاد گردیده و ثواب این کار خیر به روح وی برسد.

این بانوی نیکوکار سال گذشته نیز مبلغ ۱۰ میلیون تومان هزینه مراسم اولین سالگرد همسر خود را نیز به این امر خیر اختصاص داده بود.

پویش رضوان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به همت ستاد دیه استان یزد اجرا و نیکوکاران و مردم دار العباده میتوانند هزینه های مراسم های ختم ، سوم ، هفتم ، چهلم و سالگرد عزیزان خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص بدهند .

گفتنی است نیکوکاران و خیرین میتوانند کمک های نقدی خود را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به حساب های ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =