مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۲۲۶۳ محکوم مالی جرائم غیر عمد از ابتدای تاسیس ستاد دیه استان و آزادی ۶۶ مددجو غیر عمد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت: به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان از سال ۱۳۸۳ تا کنون تعداد ۲۲۶۳ مددجو و از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۶۶ محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

عظیمی در ادامه افزود: بدهی این مددجویان مبلغ ۵۲۴ میلیارد ریال بودکه مبلغ ۴۵۶ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ ۶۷ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۶۶ نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

 وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت : از این تعداد آزاد گردیده تعداد ۴۲ مددجو مربوط به محکومین مالی ،تعداد ۱۳ مددجو محکوم پرداخت مهریه، تعداد ۱۰ مددجو محکوم نفقه و ۱ محکوم پرداخت دیه حادثه کار بودند .   

سید مسعود عظیمی ضمن تقدیر از زحمات  بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد گفت: از این تعداد آزادی تعداد ۱۰ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد ۵۶ مددجو  با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد گردیدند که از این تعداد ۸ مددجو زن و  58 مددجو مرد بودند .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ادامه داد: از این تعداد آزادی تعداد ۱۲ مددجو با اجرای پویش “هر هیئت آزادی یک زندانی” از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که برای آزادی این محکومین مبالغ کمک از سوی هیئت های مذهبی، شرکت فولاد آلیاژی ایران و نذورات در روز عاشورا در قالب نخل رهایی  به ستاد دیه استان یزد اهدا گردید.

این مقام مسئول در پایان گفت :  ستاد دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی فعالیت مینماید و نیکوکاران و خیرین میتوانند کمک های خود را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به حساب های ستاد دیه استان یزد می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 17 =