محمد باقر قطبی فرزند شهید بزرگوار “وضاح قطبی” در روز تولد پدرش مبلغ ۵۰ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ همزمان با پانزدهم مرداد ماه مصادف با هشتم محرم محمد باقر قطبی فرزند شهید” وضاح قطبی” با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۵ میلیون تومان را در قالب هر هیئت آزادی یک زندانی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

وی هدف خود از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند و شادی روح پدر خویش بیان نموده و گفت: تصمیم گرفته تا در روز تولد پدرم مبلغی را به کار خیری اختصاص دهم با توجه به تبلیغات محیطی ستاد دیه استان در شهر و مشاهده تبلیغات “نذری ماندگار” تصمیم گرفته تا بخشی از این کمک را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده و بخشی دیگر را به سیل زده های یزد اهدا نمایم.

گفتنی است شهید “وضاح قطبی متولد ۱۵ مرداد ماه ۱۳۴۵ بود که در سن ۱۹ سالگی در تاریخ دهم آبان ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۲ در منطقه شاخ شمیران مجروح و ۷۰ درصد شیمیایی گردیده  و بعد از سالها صبوری بر درد و رنج و جراحات ناشی از جنگ در سال ۱۳۹۵به خیل شهدا پیوست.

 انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 3 =