همزمان با دهه امامت و ولایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با همکاری مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران و انجمن صنفی کارفرمایان استان یزد مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان کارگر اهدا نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ در آستانه عیدسعید غدیرخم، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با حضور در دفتر مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مبلغ ۵۰ میلیون تومان را جهت آزادی ۲ زندانی کارگر جرائم غیر عمد اهدا نمود.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل این اداره در این خصوص گفت: این اداره کل با همکاری شرکای اجتماعی خود به مناسبت عید بزرگ غدیر مبلغ ۵۰ میلیون ریال را جهت کمک به امر آزادسازی زندانیان کارگر  و نیازمند که به دلایل جرائم غیر عمد در زندانهای استان هستند اختصاص داده است.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام زیبا توسط این اداره گفت: با اهدای این مبلغ زمینه آزادی ۲ زندانی کارگر که یکی از آنها به دلیل پرداخت نفقه و دیگری زندانی زنی که به دلیل نوسانات بازار و عدم توان در پرداخت وجه سفته در زندان تحمل حبس مینمودند به صورت مشترک با کمک از منابع ستاد دیه استان فراهم گردید و امیدواریم تا با این گونه کمک ها توسط ادارات و دستگاه های دولتی زمینه ساز آزادی بسیاری از محکومان مالی جرائم غیر عمد باشیم.

گفتنی است در پایان این دیدار مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اهدای قرآن نفیس به مدیر کل این اداره به دلیل این اقدام زیبا تقدیر نمود.

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 6 =