جشن گلریزان شهرستان اشکذر ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با حضور مسئولین ، خیرین و اصحاب رسانه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ همزمان با بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان جشن گلریزان شهرستان اشکذر با حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ، معاون رئیس کل دادگستری استان ، معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای یزد ، رئیس زندان مرکزی یزد، رئیس شورای شهر استان ، فرماندار ، امام جمعه ، شهردار و جمعی از خیرین این شهرستان در محل پارک بزرگ شهر برگزار گردید .

در این جشن که با حضور ۳۰۰۰ نفره مردم همراه بود مبلغ ۲۸۴ میلیون تومان به صورت نقد ، مبلغ ۲۱۶ میلیون تومان در قالب تعهد و در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین این شهرستان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر به ستاد دیه استان اهدا گردید .

در این آیین فرماندار شهرستان اشکذر ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و مدوعینی که دراین آیین حضور یافته بودند از کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به عنوان یک عمل نیک یاد نموده و گفت : یکی از اعمالی که میتوان به عنوان باقیات و صالحات از ان نام برد کمک به نیازمندان و گرفتاران است که در این جشن تحت عنوان آیین گلریزان نام گرفته است .

سعیدرضا پارسائیان معاون دادگستری استان یزد در این آیین با اشاره به اثرات کار خیر در این و آن دنیا گفت : تنها چیزی که از انسان در آن دنیا می‌ماند و دستگیر وی خواهد شد کارهای خیر و نیکو است.

پارساییان در ادامه گفت : از یکی از اقدامات پر خیرو پر برکت را میتوان به کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یاد کرد زیرا این محکومین تنها به دلیل جرائم غیر عمد و بزه کاری در زندانها تحمل حبس مینمایند و از نعمت خانواده دور هستند .

اجرای برنامه طنز توسط سلطان خنده ایران مهدی صفوی زاده ، خوانندگی توسط حمید خالویی ، اجرای برنامه توسط محسن جواهریان و مدیحه سرایی توسط خادمیاران حرم رضوی  از جمله برنامه های اجرایی در این آیین بود .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =