مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از پخش برنامه تلوزیونی “ماه مهربانی” ویژه برنامه افطار از شبکه استانی یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاددیه استان با اعلام این خبر گفت : برنامه “ماه مهربانی” ویژه برنامه لحظات افطار در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۱۸:۴۵ ،  یک ساعت قبل از اذان مغرب به صورت زنده بر روی آنتن شبکه استانی یزد خواهد رفت و تهیه کنندگی و اجرای این برنامه به عهده مجری توانمند استان و کشور ، عباس گلرسان خواهد بود .

این مقام مسئول در ادامه افزود : این برنامه با ساختاری متفاوت برای هفتمین سال متوالی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد با محوریت اصلی کمک به آزادی مددجویان نیازمند جرائم غیر عمد و فرهنگ سازی جهت جلوگیری از ورود افراد به زندان تولید به روی آنتن خواهد رفت.

عظیمی ضمن تقدیر و تشکر از صدا و سیمای مرکز استان یزد به دلیل حمایت از این برنامه تلویزیونی برای هفتمین سال متوالی و پخش این برنامه به صورت زنده  لحظاتی قبل از افطار گفت : شعر تیتراژ این برنامه کاری از شاعر مطرح و توانمند استانی ، خانم عالیه محرابی است که این اثر  با آهنگ سازی : حسین افروز ، تنظیم : آرش ناصر المعمار و با صدای حمید رضا استادیان تهیه گردیده و کارگردانی این تیتراژ  برعهده جواد دهقان بوده است .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد تصریح کرد : تهیه و ساخت کلیه آیتم های این برنامه تلویزیونی با نظارت ستاد دیه استان بوده و از جمله آیتم های این برنامه را میتوان به مصاحبه با مددجویان در بند ، مصاحبه با مددجویان آزاد شده ، کلیپ هایی در راستای فرهنگ سازی و جلوگیری از ورود افراد به زندان ، حرف دل و مناجات خوانی اشاره کرد .

وی با تاکید بر مهمترین هدف ستاد دیه استان یزد در خصوص پیشگیری از ورود مددجویان جرائم غیر عمد به زندان گفت : تلاش مجموعه ستاد دیه فرهنگ سازی و  اعتماد سازی در بین مردم است تا جایی که مردم با خیال آسوده به مددجویان جرائم غیر عمد مالی کمک کنند .

عظیمی در ادامه گفت : در تلاش هستیم تا با همت خیرین و نیکوکاران و مردم شریف دارالعباده بتوانیم در این ماه مبارک با پخش این برنامه تلویزیونی و پویش ” سهم من آسمان ”  تعداد زیادی از محکومین جرائم غیر عمد مالی را از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم . 

این مقام مسئول گفت :  ستاد دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی فعالیت مینماید و نیکوکاران و خیرین میتوانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک ، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه ، شماره کارت مجازی ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ و یا با شماره گیری کد دستوری# ۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

عظیمی در پایان گفت : روابط عمومی ستاد دیه استان یزد  با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰  پاسخگوی سئوالات مردم در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود .

 انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =