سید مسعود عظیمی طی پیامی فرارسیدن سال یک هزار و چهارصد و یک خورشیدی را به کلیه همکاران ، عموم مردم و خیرین استان یزد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با صدور پیامی فرارسیدن سال نو و عید نوروز را به همکاران ، عموم مردم و خیرین و یاوران این ستاد تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بهار فصل رویش و شادابی است ، فصل بهار نه تنها فصل نو شدن زمین بلکه فصل نو شدن انسان ، شروع راهی جدید، تصمیم‌های نو و تلاش‌های بیشتر برای دستیابی به آینده‌ای روشن است.

ستاد دیه استان یزد ، سال ۱۴۰۰ را در حالی پشت سر گذاشت که با وجود تمام سختی ها و مشکلاتی که ویروس منحوس کرونا به همراه داشت ، با برنامه ریزی و برگزاری پویش ها و جشن های گلریزان مجازی ، اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات و تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم این ستاد تمام این سختی ها را به فرصت تبدیل نموده و نتیجه آن آزادی تعداد ۱۹۰ محکوم مالی در این سال بود . 

بدیهی است حمایت های ریاست محترم دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان، مدیر کل  زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه و کلیه  اعضاء هیئت امناء این ستاد نقش بسزایی در پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده و در نهایت آزادی این تعداد محکوم مالی داشته است.

این جانب حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به، خیرین و نیکوکاران ،  مطبوعات و رسانه ، اهالی فرهنگ و هنر، کارکنان  ستاد دیه استان و هموطنان بویژه شهروندان استان یزد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بزرگ سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت برای همگان آرزو مندم .

روابط عمومی ستاد دیه استان یزد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 8 =