سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از مصوبه این کمیسیون برای اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان با جرائم غیرعمد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد و به نقل از ستاد دیه کشور؛ رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس در تشریح جلسات این کمیسیون گفت: در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه به موجب موافقت کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ با الحاق یک بند به تبصره ۹ این لایحه، نشریات و مطبوعات از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای چاپ و انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در سال آینده معاف شدند.

وی ادامه داد: براین اساس، تبلیغات کالاها و خدمات داخلی در روزنامه‌ها و نشریات در سال ۱۴۰۱ مشمول جز (۳) بند (ب) ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده نمی‌باشد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ تصریح کرد: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه در نشست امروز به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند در جرائم غیرعمد و کاهش آسیب‌های اجتماعی مترتب بر خانواده آن‌ها ناشی از حضور سرپرست خانواده در زندان، مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال از منابع درآمد سالانه بندهای (ت) و (ج) ماده ۲۴ قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث در اثر حوادث رانندگی ناشی از وسایل نقلیه، را به ستاد دیه کشور اختصاص دادند.

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =