مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آغاز پویش ” فجر رهایی ” ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛  سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی از آغاز پویش ” فجر رهایی ”  ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد محکوم مالی خبر داد .

عظیمی در خصوص این پویش گفت : این پویش از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه در استان یزد اجرا و در تلاشیم تا با اجرای این پویش زمینه آزادی بسیاری از محکومین مالی جرائم غیر عمدی که تنها به دلیل عدم توان در پرداخت بدهی در زندانهای استان به سر میبرند را فراهم نماییم .

این مقام مسئول از تبلیغات به صورت ، پیامکی ، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر خبرداد و گفت : با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ، بنر های این طرح در فضای شهر و مسیر های پر تردد نصب خواهد گردید .

وی در خصوص نحوه مشارکت مردم در این پویش گفت : همشهریان و نیکوکاران همواره یاور ستاد دیه استان بوده و در پویش های مختلف مشارکت چشم گیری داشتند ، نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۶۶۶۸-۶۶۶۶-۷۲۷۰-۵۰۴۱  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =