در حاشیه اجرای نمایش ” قند خون ” گلریزانی تحت عنوان ” نذر فرهنگی ” برگزار و مقدمات آزادسازی ۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ شامگاه سه شنبه (۲۱ دی ماه )  آیین گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در حاشیه نمایش ” قند خون ” کاری از گروه فرهنگی هنری کریاس  برگزار شد .

در این آیین که با حضور مدیر کل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان های کشور، مدیر کل زندانها ونایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد ، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان و جمعی از مسئولین و هنرمندان پیشکسوت عرصه تاتر استان برگزار گردید مبلغ ۱ میلیارد ریال توسط نیکوکاران ، خیرین و هنرمندان اهدا و مقدمات آزادی ۲ محکوم مالی از زندانهای استان فراهم شد .

مجید ذهبی نیکوکار یزدی با خرید سانس این نمایش و دعوت از خیرین و نیکوکاران اقدام به برگزاری این گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نمود .

این نمایش به تهیه کنندگی سید شهاب الدین حسینی نیک و به کارگردانی زمان ارکمان به روی صحنه رفته و این اثر هنری به نویسندگی «لیلی عاج » و با حضور بازیگرانی همچون «صاحب حائری زاده »،« سهیلا ستوده نیا »، و « ستاره توانگر » و مشاور کارگردان «حسام افروز» به مرحله اجرا رسیده است .

گفتنی است در پایان این نمایش از عوامل این اثر هنری توسط مسئولین قضایی کشور و استان و هنرمندان پیشکسوت عرصه ی تاتر  تقدیر به عمل آمد .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =