با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ، نمایش ( قند خون ) ویژه خیرین و نیکوکاران اجرا خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ به همت گروه فرهنگی و هنری کریاس و با همکاری ستاد دیه استان یزد نمایش ” قند خون ” کار برگزیده سی و یکمین جشنواره استانی یزد و معرفی شده به دبیرخانه چهلمین جشنواره تئاتر فجر ، ویژه نیکوکاران و خیرین استان یزد اجرا خواهد رفت و در این برنامه جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گلریزان برگزار خواهد شد .

مجید ذهبی نیکوکار یزدی با خرید یک سانس از این نمایش و دعوت از خیرین و نیکوکاران اقدام به گلریزان فرهنگی جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نموده است و گروه اجرایی نیز هزینه این سانس خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرده است .

این نمایش به تهیه کنندگی سید شهاب الدین حسینی نیک و به کارگردانی زمان ارکمان به روی صحنه رفته و این اثر هنری به نویسندگی «لیلی عاج » و با حضور بازیگرانی همچون «صاحب حائری زاده »،« سهیلا ستوده نیا »، و « ستاره توانگر » و مشاور کارگردان «حسام افروز» به مرحله اجرا رسیده است .

این نمایش مورخ سه شنبه ۲۱/۱۰/۱۴۰۰ ساعت ۲۰ در محل یزد ، میدان شهدای محراب ، بلوار مدرس بعد از دادگستری ، خیابان قمر بنی هاشم ، خیابان اندرزگو ، تماشاخانه پاییز ویژه خیرین و نیکوکاران ، مسئولین و اعضای هیئت امناء ستاد دیه اجرا خواهد شد .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =