مبلغ ۵۰ میلیون تومان از سوی شرکت تعاونی تولیدی جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا شد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ شرکت تعاونی تولیدی سیرنگ که به تولید و عرضه ی انواع نخ های پلی استر فعالیت مینماید ، به مناسبت ایام فاطمیه ، مبلغ ۵۰ میلیون تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده و زمینه آزادی ۱ محکوم مالی را از زندان فراهم نمود .

حسن نصیریانی مدیر عامل این شرکت تعاونی هدف از این اقدام خداپسندانه را خشنودی حضرت فاطمه الزهرا ( س )  بیان نمود و در ادامه گفت : با توجه به این ایام تصمیم بر این گرفته شد تا مبلغی را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهیم تا قبل از سالروز شهادت بانوی دو عالم یک مددجو از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردد .

 شرکت تعاونی تولیدی نخ سیرنگ، در سال ۱۳۷۳، در زمینی به مساحت ۹۰ هزار متر مربع شروع به فعالیت نمود. این شرکت در راستای حمایت از اشتغال استان و بهبود وضعیت معیشتی اهالی شهرستان‌های یزد، اشکذر و سایر شهرهای اطراف، با افزایش تولید طی سالیان اخیر، هم اکنون با تعداد ۶۰۰ نفر پرسنل شاغل مستقیم و ۳۰۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم و ظرفیت تولید ۷۲۱۰۰ تن انواع نخ در سال، به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های نساجی خاورمیانه مطرح شده است.

گفتنی است این شرکت تعاونی در ایام مختلف با اهدای مبالغی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک نموده است .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =