نیکوکار یزدی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال هزینه مراسم اولین سالگرد همسر خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ همزمان با پنجشنبه ۱۳ آبان ماه سال جاری ، خیر یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۱۰ میلیون تومان هزینه اولین مراسم سالگرد همسر خود مرحوم ” علی رضا رمضانی ” را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد و با این اقدام در قالب پویش رضوان زمینه ساز آزادی یک محکوم مالی گردید .

این نیکوکار هدف از این اقدام خداپسندانه را شادی روح همسر خود بیان نموده و در این خصوص گفت : تصمیم گرفته تا هزینه مراسم سالگرد همسرم  را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهم تا با این اقدام یک محکوم مالی از زندان آزاد گردیده و ثواب این کار خیر به روح مرحوم ” علی رضا رمضانی ” برسد .

پویش رضوان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به همت ستاد دیه استان یزد اجرا و نیکوکاران و مردم دار العباده میتوانند هزینه های مراسم های ختم ، سوم ، هفتم ، چهلم و سالگرد عزیزان خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص بدهند .

گفتنی است نیکوکاران و خیرین میتوانند کمک های نقدی خود را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به حساب های ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =