بازگشت به زندگی و شروع را میشد درست در چشمهای ریز  احمدآقا خواند ، چشم هایی که از روزهای خوب و امید و شادی خبر میدادند .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ احمد آقا ، پدری که به کار ساخت سرویس خواب مشغول بود در سال ۱۳۹۸ به دلیل نوسانات بازار ، عدم توان پرداخت بدهی و اجاره بهای کارگاه روانه زندان گردید .

پدر که میبایست نان آور خانواده میبود ، حال با بدهی عازم زندان گردیده و روزها و شب ها را دور از خانواده و فرزندان خود سپری میکرد .

در رمضان همان سال به همت ستاد دیه استان یزد و  با کمک خیرین و موسسه خیریه لبخند بهار بدهی وی به طلبکاران پرداخت ، زمینه آزادی این پدر از زندان فراهم گردیده  و احمد آقا در روز عید سعید فطر به آغوش خانواده خود بازگشت .

با همراهی خیرین و نیکوکاران این موسسه خیریه وسایل کار این پدر هنرمند که توسط صاحب کارگاه  به جای طلب وی توقیف شده بود با پرداخت بدهی به وی بازگردانده  شد .

احمد آقا در پارکینگ خانه اجرای ای خود مجدد به ساخت سرویس خواب مشغول گردید و با سعی و تلاش و پشتکار سعی کرد تا تلخی روزهای حبس و دوری از فرزندان را به دست فراموشی سپرده و روزهای شیرین و خاطرات زیبایی را به جایگزین آن روزهای سرد کند .

با همت خیرین و نیکوکاران کالای ساخته شده توسط احمد آقا کم کم روانه بازار شده و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالای آن ،  مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته و روز به روز تقاضا بیشتر شده و احمد آقا مجبور به  اجاره یک کارگاه بزرگتر و جذب نیرو گردید و این کار را توسعه داد . 

حال بعد از گذشت دو سال ، این پدر هنرمند تمام تلاش خود را به کار گرفته و تبدیل به یکی از کارافرین های استان گردیده  ، دست چندین نفر را در کارگاه خود گرفته و لبخند را به خانواده خود و آنها هدیه نموده است .

شادی واقعی یعنی دیدن چنین صحنه هایی ، دیدن نتیجه مهربانی و مهروزی نیکوکاران گمنامی که با کمک خود گاهی مسیر زندگی های بسیاری از انسانها را تغییر میدهند .

انتهای پیام  //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهار =