در ادامه اختصاص هزینه مراسم های ختم و سوم و هفتم و سالگرد به آزادی زندانیان ، نیکوکار یزدی مبلغ ۸۰ میلیون ریال را به ستاد دیه استان اهدا نمود .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ همزمان با پنجشنبه، بیست و یکمین روز از مهر ماه سال جاری نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۸ میلیون تومان را هزینه مراسم سوم و هفتم و چهلم پدر خود ،  مرحوم ” عباس دهقان باغی ” را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود .

این نیکوکار که تمایلی به انتشار تصویر و نامش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه چنین گفت : به همراه برادران و خواهران به اتفاق به این نتیجه رسیدیم تا هزینه مراسم سوم و هفتم و چهلم را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده تا با مشارکت در این امر باقیات الصالحاتی برای خود و هدیه ای به روح پدر مرحوم خود داده باشیم .

گفتنی است اختصاص هزینه های مراسم هایی مانند ختم ، سوم ، هفتم ، چهلم و سالگرد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد تبدیل به یک فرهنگ نیکو گردیده تا جایی که در سال جاری مبلغی قریب به ۱ میلیارد تومان از همین طریق به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا گردیده است.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =