طی آیینی به مناسبت هفته کودک و نوجوان  از نیکوکاران وخیرین نوجوان که در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مشارکت نموده بودند تقدیر به عمل آمد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ در این آیین که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد در محل مزار خالق قصه های قند و عسل ، مهدی آذر یزدی برگزار و با حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ، رئیس شورای شهر یزد ، معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندانها،مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری همراه بود از نیکوکاران نوجوان که در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مبالغی را به ستاد دیه استان اهدا کرده بودند تقدیر به عمل آمد .

در این آیین لوح تقدیر از طرف حسین سبزواری مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان ، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ، اعظم کاظمی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به صورت جدا به نوجوانان نیکوکار اهدا گردید .

در این برنامه از محمد متین بهروان نوجوانی که عیدی دریافتی خود را در ایام ماه مبارک رمضان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و محمد محیار یزدیان نوجوان ۱۳ ساله ای که در سالروز میلاد مادر خود مبلغی را جهت شادی روح مادرش به آزادی زندانیان اهدا نموده بود تقدیر به عمل آمد .  

گفتنی است اجرای نقالی ، شاهنامه خوانی و قصه گویی از دیگر برنامه های اجرا گردیده در این برنامه بود .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سیزده =