مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد مهمان برنامه تلویزیونی ” و اما امشب ” شد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ سید مسعود عظیمی با حضور در این برنامه تلویزیونی که به صورت زنده از شبکه استانی یزد پخش میگردید در خصوص اقدامات ستاد دیه استان یزد در ماه محرم گزارش داد .

عظیمی در ابتدای این برنامه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت : با تلاش های صورت گرفته در ستاد دیه استان یزد از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۷۶ نفر از زندانهای استان آزاد گردیدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند .

وی در ادامه ضمن تقدیر از شکات به دلیل گذشت رضایتمندانه خود در پرونده ها افزود : بدهی این مددجویان مبلغ ۳۳۱ میلیارد ریال بود که مبلغ ۲۶۸ میلیارد ریال از آن را توسط کمیته صلح و سازش ستاد از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۶۳ میلیارد ریال زمینه آزادی این محکومین از زندان فراهم گردید .

این مقام مسئول در خصوص تشریح انواع محکومیت این مددجویان گفت : از این تعداد مددجویان تعداد ۵۲ محکوم مالی ، تعداد ۱۱ مددجو محکوم پرداخت نفقه ، تعداد ۹ مددجو محکوم مهریه ، ۳ مددجو محکوم دیه حادثه کار و ۱ مددجو محکوم دیه حوادث رانندگی بودند که از این تعداد ۱۴ محکوم با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین و بدون پرداخت مبلغ و تعداد ۶۲ محکوم نیز با پرداخت مبلغ بدهی از زندانهای استان آزاد گردیدند .

سید مسعود عظیمی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های صدا و سیمای مرکز استان به دلیل پخش برنامه های ستاد دیه در ایام مختلف به ویژه ماه مبارک رمضان و ماه محرم گفت : درماه محرم سال جاری با همکاری شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد و شورای هیئت های مذهبی استان اقدام به تهیه و تولید برنامه تلویزیونی ” نذری ماندگار ”  که در این برنامه به پویش هر هیئت آزادی یک زندانی پرداخته میشد نموده که این برنامه در ایام محرم در نوبت صبح و شب از شبکه استانی یزد پخش میگردد .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در خصوص هدف این ستاد از ساخت برنامه نذری ماندگار گفت : یکی از بزرگترین اهداف ستاد دیه استان در کنار جذب کمک های مردمی جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اشائه ی فرهنگ گذشت و آزادگی است و امیدواریم تا مردم با مشاهده این برنامه از روند فعالیت های این ستاد آگاه گردیده و بتوانند به عنوان یاوران این مجموعه ما را یاری دهند .

وی در خصوص پویش هر هیئت آزادی یک زندانی گفت : این پویش برای دومین سال متوالی در استان و تا پایان ماه محرم اجرا میگردد و هیئت ها و مردم دار العباده میتوانند با کمک به ستاد دیه استان در این این پویش مشارکت داشته باشند .

عظیمی ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم استان یزد که در تمام اوقات حامی این ستاد بودند ، اعتماد و اطمینان آنها را بزرگترین سرمایه دانسته و افزود : از ابتدای ماه محرم تا کنون مبلغ ۴ میلیارد ریال توسط مردم ، هیئت ها و نذورات به این ستاد اهدا و از ابتدای ماه محرم تا کنون تعداد ۷ مددجو از زندان آزاد و زمینه آزادی ۲ محکوم دیگر نیز تا پایان هفته جاری فراهم گردیده و در تلاشیم تا پایان محرم تعدادی دیگر از محکومین مالی را نیز از زندان آزاد نماییم .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در پایان این برنامه ضمن ارائه طروق مختلف روش های کمک ،  از مردم خواست تا مانند همیشه حامی این ستاد بوده و با مشارکت در پویش هر هیئت آزادی یک زندانی بتوانند در آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد شریک بوده و بدین وسیله توشه ای برای آخرت خود فراهم کرده باشند.

انتهای پیام //     

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =