مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از سوی شرکت تعاونی تولیدی سیرنگ در قالب پویش هر هیئت آزادی یک زندانی به ستاد دیه استان یزد اهدا شد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ همزمان با پنجمین روز از ماه محرم شرکت تعاونی تولیدی سیرنگ که به تولید و عرضه ی انواع نخ های پلی استر فعالیت مینماید ، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده و زمینه آزادی ۴ محکوم مالی را از زندان فراهم نمود .

حسن نصیریانی مدیر عامل این شرکت تعاونی هدف از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند و امام حسین در این ایام بیان نمود و در ادامه گفت : با توجه به این ایام تصمیم بر این گرفته شد تا مبلغی را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهیم تا قبل از تاسوعا و عاشورا آنها آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردند .

گفتنی است شرکت تعاونی تولیدی نخ سیرنگ، در سال ۱۳۷۳، در زمینی به مساحت ۹۰ هزار متر مربع شروع به فعالیت نمود. این شرکت در راستای حمایت از اشتغال استان و بهبود وضعیت معیشتی اهالی شهرستان‌های یزد، اشکذر و سایر شهرهای اطراف، با افزایش تولید طی سالیان اخیر، هم اکنون با تعداد ۶۰۰ نفر پرسنل شاغل مستقیم و ۳۰۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم و ظرفیت تولید ۷۲۱۰۰ تن انواع نخ در سال، به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های نساجی خاورمیانه مطرح شده است.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + نوزده =