ستاد دیه استان یزد در اختتامیه اولین جشنواره رسانه و عدلیه در بخش ویژه حائز رتبه دوم گردید .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ در آیین اختتامیه اولین جشنواره عدلیه و رسانه که با حضور جواد بابایی معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور  ، استاندار استان یزد ، دادستان ، رییس کل دادگستری ، رییس هییت امنا ستاد دیه استان ، مدیر کل زندانها ، مدیر کل صدا و سیما، رییس سازمان فرهنگی  و اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،   فرماندار یزد و اهالی رسانه و هنرمندان استان همراه بود و در باغ دولت آباد برگزار گردید ، ستاد دیه استان یزد در بخش ویژه این جشنواره حائز رتبه دوم گردید .

در این آیین در بخش ویژه این جشنواره از حسین افروز مدیر روابط عمومی ستاد دیه استان به خاطر ساخت ویدیوی موشن گرافی ” هر آزادی یک زندانی ” تقدیر ویژه گردیده و لوح تقدیر و جایزه این جشنواره به وی اهدا گردید .

گفتنی است این اثر از بین ۲۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره برگزیده و حایز رتبه برتر گردید .

متن لوح تقدیر این جشنواره به شرح ذیل است :

جناب آقای حسین افروز

سلام علیکم

آینده امن و روشن ایران اسلامی جز با تعمیق آگاهی و بر انگیختن حس مسولیت افراد و مشارکت عمومی در بر قراری و گسترش عدالت ممکن نیست و در این میان نقش رسانه و اصحاب رسانه بی بدیل است .

خداوند متعال را شاکریم که با وجود تمام محدودیت ها و مشغله های مختلف؛ توفیق برگزاری اولین جشنواره عدلیه و رسانه را به ما عطا نمود تا در مسیر تحکیم تعاملات و گسترش تبادلات علمی و عملی دستگاه قضایی بااهالی رسانه و ارتباطات گام برداریم .

لذا شایسته است ضمن تشکر از مشارکت صمیمانه و تعامل صادقانه شما ، حال که با نظر و تایید هیئت داوران در بخش ویژه جشنواره عدلیه و رسانه حائز رتبه دوم در قالب موشن گرافی گردیده اید از جنابعالی تقدیر گردد .

سلامتی ، بهروزی و توفیقات روز افزونتان را در ظل توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا له الذا از  خداوند متعال مسالت مینمایم .

جمال الدین عزیزی شهردار یزد        غلامعلی دهشیری رئیس کل داد گستری استان یزد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + یازده =