مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از ساخت برنامه تلویزیونی  ” نذر ماندگار “ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت ماه محرم خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از ساخت برنامه تلویزیونی”  نذر ماندگار ”  ویژه برنامه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و پخش آن از شبکه استانی یزد از یکم تا سیزدهم محرم  با مشارکت شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد خبرداد .

عظیمی در خصوص نحوه اجرای این برنامه گفت : نذر ماندگار ویژه برنامه ای است که به همت ستاد دیه استان و با همکاری شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد در دست ساخت بوده و در آن به موضوع فرهنگ سازی در زمینه گذشت و جذب کمک خیرین توسط هیئت ها و مردم دار العباده برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخته که این برنامه در  2 نوبت صبح و شب و در مجموع تعداد ۲۶ برنامه ۲۰ دقیقه ای  از شبکه استانی یزد پخش خواهد گردید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سازمان تبلیغات اسلامی استان و شورای هیئت های مذهبی استان و شهرستان به دلیل همکاری و هماهنگی با هیئت های عزاداری جهت حضور در این برنامه و مشارکت در زمینه آزادی سازی زندانیان جرائم غیر عمد گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته در هر برنامه یکی از مداحان و پیرغلامان هیئت در برنامه حضور یافته و با آنها در خصوص فرهنگ گذشت و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد گفتگو میگردد و مبالغ اهدایی هر هیئت در این برنامه به مردم اطلاع رسانی خواهد شد .

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر حمایت های سازمان صدا وسیما مرکز استان یزد در راستای پخش این برنامه گفت : با همکاری هنرمندان ، مداحان و چهره های برجسته استانی تعدادی تیزر و ویدیو ساخته شده که درنوبت های مختلف از صدا و سیمای مرکز استان یزد پخش خواهد شد .

سید مسعود عظیمی گفت : پویش هر هیئت آزادی یک زندانی پویشی است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد و در زمان پخش این برنامه از تلویزیون شماره حساب های این ستاد به صورت زیرنویس و توسط مجری برنامه اعلام خواهد شد تا مردم بتوانند مبالغ مورد نظر خود را در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به این ستاد اهدا نمایند .

گفتنی است اجرای این برنامه تلویزیونی برعهده مجری توانمند استان عباس گلرسان بوده و مردم میتوانند تمام نذورات و مبالغ اهدایی خود در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به شماره حساب های ستاد دیه استان واریز نمایند .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =