شرکت تعاونی ریخته گری فولاد سپند مهریز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به مناسبت عید سعید غدیر خم جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود . 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم  شرکت تعاونی فولاد سپند مهریز با اهدای مبلغ ۱ میلیارد ریال در قالب گلریزان مجازی ویژه آزاد زندانیان جرائم غیرعمد شرکت نمود .

گروه تولیدی و صنعتی فولاد سپند مهریز در سال ۱۳۹۵ در کارخانه ای در نزدیکی شهر یزد شروع به فعالیت نموده و از تولیدات این شرکت شمش فولاد است. 

مدیر عامل این شرکت در این رابطه گفت : به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر تصمیم گرفته شد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهیم .

این خیر نیکوکار هدف از این کار خیر را آزادی محکومینی بیان نمود که ناخواسته اسیر زندان گردیده و از نعمت خانواده به دور هستند.

قائم مقام  این شرکت نیز در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت : یکی از مهمترین وظایف اجتماعی هر انسان کمک به همنوع و کسانی هستند که به دلایل غیر عمد در زندانها تحمل حبس می نمایند و این شرکت تعاونی در مناسبتهای مختلف در حد توان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک خواهد کرد .

گفتنی است این شرکت تعاونی پیش از این نیز در ۵ مرحله دیگر مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را به ستاد دیه استان یزد کمک اهدا کرد .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =