جشن گلریزان مجازی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد و هنرمندان مطرح استانی ضبط گردید .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ این برنامه به همت ستاد دیه استان و با همکاری سازمان فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی شهرداری یزد در آریا باغ شهرستان تفت ضبط گردیده و در شب عید سعید غدیر خم از طریق رسانه های پربازدید استانی پخش خواهد شد .

سید مسعود عظیمی با حضور در این برنامه در خصوص اقدامات ستاد دیه استان و آمار و عملکرد این ستاد توضیح و از مردم دارالعباده گذشت و از خیرین و نیکوکاران کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را خواستار شد .

اجرای برنامه توسط مجری توانمند استانی محسن جواهریان ، اجرای ترانه ای در وصف امام علی (ع) توسط گروه سرود فجر جاوید ، اجرای برنامه طنز توسط صاحب و علی رضا حائری ، اجرای موسیقی توسط خواننده مطرح استانی حمید استادیان از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشن گلریزان بود .

گفتنی است ستاد دیه استان یزد با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت جلوگیری از انتشار این ویروس منحوس از زمان شروع این بیماری کلیه ی برنامه های گلریزان را به صورت مجازی و اینترنتی ضبط و و از طریق پیج ها و رسانه های پربازدید استانی پخش میکند .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =