به مناسبت عید سعید قربان ، مدیر عامل کارخانه میخ سازی یزد مبلغ ۱۵ میلیون تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ احمد بهمنی آقابزرگی عضو هیئت امناء ستاد دیه استان یزد  با حضور در دفتر کار حمید توکلی مدیر عامل کارخانه میخ سازی یزد ، مبلغ ۱۵ میلیون تومان را به مناسبت عید سعید قربان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد دریافت نمود.

این نیکوکار هدف خود از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند و آزادی محکومین مالی که به دلایل غیر عمد در زندانها به سر میبرند بیان نمود .

فرزانگان زیادی در تاسیس، گسترش و رونق بخشی صنایع کشور نقش داشته اند و به عنوان پیشکسوت در این راه سختی ها را تحمل کرده اند، زنده یاد آقای حاج رضا توکلی حسین آباد نیز در زمره این پیشکسوتان هستند که در پایه گذاری صنایع میخ، پیچ و محصولات مفتولی کشور نقش آفرینی کردند و تا آخرین روز زندگی با تلاش پیگیر و گسترش آن استواری نشان داده اند.

اگر چه ایشان در ۲۳ تیر ماه ۸۱ در سن ۶۶ سالگی چشم از جهان فروبستند اما آنچه از ایشان مانده صنایعی است که بخشی از توان اقتصادی کشور به حساب می آید و فرزندان وی ادامه دهنده راه خیر پدر هستند .

گفتنی است وی مبلغ ۵۰ میلیون ریال را نیز به مهد کودک زندان مرکزی یزد اهدا نمود .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =