با هدف برنامه ریزی در راستای اجرای پویش هر هیئت آزادی یک زندانی در ماه محرم نشست هم اندیشی  برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ این نشست که با حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ، مدیر کل صدا وسیما مرکز استان  ، مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی و مجری توانمند استان برگزار و در خصوص اجرای هرچه بهتر پویش هر هیئت آزادی یک زندانی گفتگو گردید .

در ابتدای این نشست ، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ضمن ارائه آمار در خصوص آزادی مددجویان از ابتدای سال جاری تا کنون گفت : با کمک خیرین و نیکوکاران و گذشت بسیار مناسب کمیته صلح و سازش در ستاد دیه استان از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۶۰  مددجو  از زندان آزاد گردیده و به آغوش خانواده بازگشتند .

عظیمی در ادامه ضمن تقدیر از همراهی صدا و سیمای مرکز استان در تبلیغات مناسب پویش های این ستاد گفت : با همکاری و همراهی صدا و سیمای مرکز استان در ماه مبارک رمضان و دهه کرامت و ساخت برنامه ماه مهربانی و پخش تیزر های این ستاد از شبکه استانی یزد کمک های بسیار خوبی از ناحیه خیرین و نیکوکاران به این ستاد گردیده که تا کنون زمینه ساز آزادی ۶۰ محکوم مالی بوده است .  

این مقام مسئول با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم و برگزاری پویش هر هیئت آزادی یک زندانی برای دومین سال متوالی در استان گفت : در تلاشیم تا با برنامه ریزی دقیق در سال جاری این پویش را هرچه بهتر و در سطح گسترده در استان اجرا نماییم که برای دستیابی به این مهم نیازمند همراهی دستگاه های دولتی هستیم .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در پایان گفت: با هماهنگی های انجام شده در تلاشیم تا در ایام محرم تبلیغات محیطی و مجازی به صورت گسترده در این استان دارالعباده انجام شود تا عموم مردم در این پویش شرکت نمایند .

احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما و عضو هیئت امناء ستاد دیه استان یزد در این نشست گفت : کمک های خیرین و نیکوکاران به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نشان از شفافیت و صداقت ستاد دیه و همینطور اعتماد بالای مردم به این ستاد مردمی دارد.

مدیر کل صدا و سیمای یزد در ادامه از همراهی و حمایت این سازمان در اجرای پویش هر هیئت آزادی یک زندانی خبر داده و گفت : صدا وسیما آمادگی خود را برای ساخت و پخش برنامه ای با موضوع آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اعلام نموده و مقرر گردید تا تیزر ، کلیپ و همینطور برنامه های مصاحبه با هیئت ها ، مداحین و افراد برجسته ی استانی در راستای اجرای این طرح از شبکه یزد پخش گردد .

محمدرضا رضایی نژاد ، مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد و عضو هیئت امناء ستاد دیه استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کشیده شده در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از آمادگی این مجموعه برای حمایت در جهت تولید ویدیو و تیزر ها ، ساخت برنامه و تبلیغات محیطی به صورت گسترده خبر داد .

عباس گلرسان مجری و تهیه کننده استان نیز در این نشست از ساخت برنامه هر هیئت آزادی یک زندان با رویکردی متفاوت در این ماه خبر داد و گفت : یکی از مهمترین اهداف در ساخت تیزرها و کلیپ های این برنامه ترویج فرهنگ گذشت در استان است .

گفتنی است پویش هر هیئت آزادی یک زندانی توسط ستاد دیه استان و  باهمکاری پیشگامان کویر یزد برای دومین سال متوالی در ماه محرم در استان اجرا خواهد شد .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 1 =