مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح بخشش کریمانه ویژه دهه کرامت برای دومین سال متوالی از تاریخ  خرداد ۲۲ تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت : از تاریخ ۲۲ الی ۳۱ خرداد ماه سال جاری به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ، طرح بخشش کریمانه ویژه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در استان یزد اجرا خواهد شد.

عظیمی در ادامه از تبلیغات به صورت ، پیامکی ، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر ، مصاحبه با رادیو و تلوزیون خبرداد و گفت : امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان ، مددجویان جرائم غیر عمد را تا روز میلاد امام هشتم ، امام رضا (ع) از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم .

این مقام مسئول در ادامه از همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری استان یزد و صدا وسیما مرکز استان یزد تقدیر نموده و در این خصوص گفت : با همکاری این دو سازمان تبلیغاتی با همین موضوع ساخته که به صورت مکرر از طریق شبکه استانی پخش خواهد گشت .

وی در پایان گفت : هدف این ستاد در قدم اول آموزش و فرهنگ سازی به مردم جهت جلو گیری از ورود به زندانهای استان است و در مرحله دوم کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی نیازمند که به دلیل وقوع جرائم غیر عکد در زندان های استان تحمل حبس میکنند .

گفتنی است دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه تا میلاد امام رضا (ع)  است و نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =