هشتاد و هشتمین جلسه اعضاء هیئت امناء ستاد دیه استان یزد با حضور مدیر عامل ستاد دیه استان یزد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ این نشست به میزبانی کانون اصلاح و تربیت استان یزد و  با حضور غلام علی دهشیری رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنا ستاد دیه استان ، حسین سبزواری مدیر کل زندانها و نایب رئیس هییت امنا ستاد دیه استان ، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد و کلیه اعضای هیئت امناء ستاد دیه استان یزد برگزار گردید .

علی شمس مدیر عامل ستاد دیه کشور در این نشست با بررسی عملکرد ستاد دیه استان یزد در مقایسه با سایر استان ها گفت : استان یزد یکی از استان های پیشرو و موفق در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد درکشور است .

مدیر عامل ستاد دیه کشور در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت : بر اساس آمار و عملکرد ، این ستاد در زمینه های جذب کمک ها خیرین و اخذ گذشت از شکات در رتبه بسیار خوبی قرار داشته که بر اساس همین آمار شاهد پیشرفت روز به روز توسط این ستاد هستیم .

شمس با تاکید بر اهمیت دقت در بررسی پرونده های محکومین و مددجویان گفت : کمک به مددجویان جرائم غیر عمد باید با نهایت دقت و بررسی دقیق پرونده و تحقیق مناسب از وضعیت مددجو انجام گرفته تا هیچ حقی از هیچ کسی ضایع نگردد.

این مقام مسئول در پایان از اعضای هیئت امناء و کارکنان ستاد دیه استان به دلیل تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و اقدامات صورت گرفته در خصوص فرهنگ سازی تقدیر و تشکر به عمل آورد .

گفتنی است در پایان این نشست پرونده ۹ مددجو محکوم مالی جهت آزادی مورد بررسی اعضاء هیئت امناء قرار گرفته و زمینه آزادی این ۹ محکوم مالی از زندانهای استان فراهم گردید .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =