به منظور جذب کمک از سوی اتحادیه ها و اصناف در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تفاهم نامه ای بین ستاد دیه استان و اتاق اصناف مرکز استان یزد امضا شد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ در نشستی با حضور سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد و علی رضا حسنی رئیس اتاق اصناف استان یزد تفاهم نامه همکاری پیرامون آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به امضاء طرفین رسید .

در ابتدای این نشست سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن عرض خیر مقدم  به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه استان از ابتدای سال جاری پرداخت .

این مقام مسئول افزود : از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۳۰ مددجو از زندانهای استانم آزادگردیده که تعداد ۵ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد ۲۵ مددجو  با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی در خصوص کمک های واصله به ستاد دیه استان در ماه مبارک رمضان گفت : در طول ماه مبارک رمضان مبلغ ۲ میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان واریز نمودند که این نشان از اعتماد بسیار بالای مردم به این ستاد دارد .

 در ادامه این نشست علی رضا حسنی رئیس اتاق اصناف استان یزد گفت : این دستگاه آمادگی هر گونه همکاری در راستای جذب کمک از اتحادیه های مختلف و اصناف جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را داشته و امیدواریم با همکاری متقابل با ستاد دیه استان مددجویان جرائم غیر عمد را آزاد نموده و به آغوش خانواده بازگردانیم .

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری به امضاء طرفین رسید .

انتهای پیام //  

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =