مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۳۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد در دو ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ سید مسعود عظیمی با اعلام این خبر گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۳۰ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند .

عظیمی در ادامه گفت : کل مبلغ بدهی این مددجویان مبلغ ۲۰۳ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۱۷۳ میلیارد ریال از آن توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۳۰ میلیارد ریال زمینه آزادی این ۳۰ محکوم مالی از زندانهای استان فراهم شد .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد  ضمن تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد گفت: از این تعداد آزادی تعداد ۵ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد ۲۵ مددجو  با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد گردیدند.

این مقام مسئول با تشریح نوع محکومیت این ۳۰ مددجو گفت : از این تعداد آزاد گردیده تعداد ۱۷ مددجو مربوط به محکومین مالی ، تعداد ۶  مددجو محکوم مهریه ، تعداد ۶ مددجو محوم نفقه و ۱ مددجو محکوم پرداخت به دیه بودند .    

وی ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران استان یزد به دلیل کمک به ستاد دیه استان در ایام ماه مبارک رمضان گفت : در سال جدید با توجه به این موضوع که امکان برگزاری جشن های گلریزان به صورت حضوری مقدور نبوده و  ستاد دیه استان یزد اقدام به برگزاری جشن های گلریزان به صورت اینترنتی و مجازی و همینطور ساخت برنامه تلویزیونی ماه مهربانی و پخش آن همه روزه از طریق شبکه استانی یزد نمود که مبلغ ۲۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال توسط نیکوکاران ، به حساب ستاد دیه استان واریز گردید.

عظیمی در پایان گفت : هم اکنون تعداد ۸۳ محکوم مالی در زندانهای استان به سر میبرند که چشم انتظار کمک نیکوکاران و خیرین استان هستند .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =