طی آیینی با حضور رئیس و اعضای شورای شهر یزد از نیکواران وخیرین نوجوان که در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مشارکت نموده بودند تقدیر به عمل آمد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ در این آیین که در محل سالن جلسات شورای شهر برگزار و با حضور رئیس و اعضای این شورا همراه بود از نیکواران نوجوان که در زمینه آزادی زندانیانجرائم غیرعمد مبالغی را به ستاد دیه استان هادا کرده بودند تقدیر به عمل آمد .

غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد در این جلسه گفت : گذشت از مالی که ثمره ی تلاش انسان میباشد و اهدا آن در زمینه های مختلف همچون آزادی زندانیان و افراد نیازمند اقدامی بسیار پسندیده است زیرا انفاق یکی از اقدام بسیار پسندیده ای است که در کنار ارتباط با خداوند بسیار کاری پسندیده است .

وی در ادامه گفت : اگر این حرکت خیر خواهانه همراه با ایجاد روحیه خیر خواهی در جامعه توسط دانش آموزان و نوجوانان انجام شود بسیار اقدامی پسندیده خواهد بود و نتیجه ی این اقدامات را در اینده در جامعه شاهد خواهیم بود .

رئیس شورای شهر یزد در ادامه گفت : تاثیر کلام فرزندان در پدر و مادران بسیار بالاست و میتوانند این افراد در جامعه تاثیر گزار بوده و با دعوت از خانواده های خود ، معلمین و دیگر افراد جامعه فرهنگ مشارکت در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را ترویج بدهند .

در ادامه این جلسه ونوس عامری عضو شورای شهر یزد با شاره به اشعاری از مولا در خصوص کمک به همنوع گفت :  این نوجوانان در این سن توانستند به معنی واقعی انسانیت رسیده و در فضایی که عموم مردم به مسائل اجتماع خود نگاه مادی دارند این نوجوانان به دنبال حذف رنج های مردم هستند و میتوان گفت این عزیزان بزرگ انسان های کوچک هستند.

در پایان این نشست از رئیس شورای دانش آموزی مدرسه جواد الائمه به دلیل برگزاری جشنواره نفس در قفس ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و محمد متین بهروان  نوجوان یزدی که  ۲۵ میلیون ریال مبلغ عیدی خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده بود با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 19 =