حضرت آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال هزینه برگزاری مراسم برادر بزرگوارشان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ همزمان با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان حضرت آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد مبلغ ۱۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مراسم ختم برادر خویش را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد .

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد در مصاحبه با برنامه ماه مهربانی ضمن عرض تسلیت شهادت امام علی (ع) افزود : امیدواریم که در این ایام تمام مردم فیض کامل را از این شبها و روزها برده تا مشمول عنایت خداوند قرار گیرند .

حضرت آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت : با کمک به محکومینی که به دلایل غیر عمد و عجز در پرداخت دین خود در زندانها به سر میبرند میتوان دل فرزندان و خانواده آنها را نیز شاد نمود زیرا این گونه افراد به دلایل غیر عمد روانه زندان شده و خانواده آنها نیز از این دوری رنج میبرند .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =