مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای پویش ” سهم من آسمان ” در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اعلام این خبر گفت : پویش ” سهم من آسمان ” ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ایام ماه مبارک رمضان توسط ستاد دیه استان یزد اجرا میگردد .

عظیمی در ادامه گفت : این پویش هر ساله با آغاز برنامه تلویزیونی ماه مهربانی اجرا و در طی برنامه از مردم دعوت میگردد تا با کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به این پویش بپیوندند .

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از صدا و سیمای مرکز استان یزد و سازمان فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی شهرداری یزد به دلیل حمایت و همکاری در تهیه و تولید و پخش برنامه تلوزیونی ماه مهربانی گفت : این  برنامه همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه استانی یزد پخش و از عموم مردم جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تحت عنوان پویش   ” سهم من آسمان ” دعوت به عمل می آید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در پایان گفت : مسئولین ،  هنرمندان ، ورزشکاران و افراد برجسته و سرشناس استان با تبلیغ این پویش در شبکه های مجازی خود از عموم مردم میخواهند تا با کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به این پویش بپوندند .

نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک ، شماره کارتهای مجازی۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱  و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

روابط عمومی ستاد دیه استان یزد  با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰  پاسخگوی سئوالات شما در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 15 =