دکتر محمد حسین پاپلی یزدی به عنوان اولین مهمان برنامه تلویزیونی ماه مهربانی در این برنامه حضور خواهد یافت .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ دکتر محمد حسین پاپلی یزدی  جغرافیدان ، محقق و نویسنده ی مطرح کشور در اولین قسمت از برنامه تلویزوینی ماه مهربانی حضور خواهد یافت .

وی فعالیت در گروه جغرافیای دانشگاه فردوسی مشهد را از سال ۱۳۵۰ به عنوان کارشناس آغاز کرد و پس از طی مراحل استادیاری و دانشیاری در سال ۱۳۷۸ به عنوان استاد در دانشگاه فردوسی مشهد به فعالیت ادامه داد.

 پاپلی یزدی مهرماه تا اسفند ۱۳۶۸ بنا به دعوت مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه برای همکاری در پروژه اطلس ایران به فرانسه دعوت شد.

وی بنیانگذار، مدیر مسئول و صاحب امتیاز فصلنامه تحقیقات جغرافیایی و اولین ایرانی دارنده جایزه انجمن جغرافیای فرانسه است و از کتاب های مطرح چاپ شده از او میتوان از کتاب شاهزاده حمام که در ۴ جلد چاپ گردیده و روایتی از زندگی مردمان کویر و یزد است را نام برد .

گفتنی است برنامه تلویزیونی ماه مهربانی به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری استان یزد با هدف آزاد ساری زندانیان جرائم غیر عمد در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه استانی یزد پخش خواهد شد .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =